Gratis verzending & retourneren in België - je hebt 30 dagen de tijd om te beslissen of je je Hush Puppies houdt of niet.

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Kunnen we u helpen ?

  • Verzending

  • Algemene verzendingsregels
    Na bevestiging door de bank van de aanvaarding van de betaling van de Koper, zal Hush Puppies Belgium de bestelling verwerken voor zover de voorraad strekt. De bestellingen worden geleverd op het leveringsadres dat de Koper bij zijn bestelling op de Site heeft opgegeven. De leveringen worden behandeld door DPD, DHL, GLS of de Belgische Post. De leveringstermijnen kunnen variëren naargelang het tijdstip van de bestelling van de Koper en de bestemming van het pakket. Aangezien Hush Puppies Belgium geen controle heeft over dergelijke tijden, zal de betaling van boetes of schadevergoeding aan de Koper door Hush Puppies Belgium op dergelijke gronden niet worden aanvaard. Omgekeerd heeft de Koper het recht om zijn bestelling te annuleren volgens de voorwaarden bepaald in artikel 2-b van deze GTCS. Indien het ondanks alles onmogelijk blijkt om de levering te voltooien of indien u weigert om deze te aanvaarden, zal het pakket worden teruggestuurd naar Hush Puppies Belgium. De bestelde producten zullen worden terugbetaald (door het crediteren van de debet-/kredietkaart die tijdens de bestelling werd gebruikt) binnen vijfentwintig (25) dagen na terugzending van het pakket naar Hush Puppies Belgium. Indien het pakket de Koper beschadigd of geopend bereikt, moet de Koper de levering door de bezorger weigeren en hem wijzen op de geconstateerde schade en bij hem een klacht indienen voor de anomalie. Alle pakketleveringen die door de Koper worden aanvaard, worden geacht vrij te zijn van gebreken die aan de levering kunnen worden toegeschreven.
  • Hoeveel zal de verzending kosten?
    België: verzending is gratis

    Europese Unie: Regelmatige verzending is gratis en expresverzending kost u 10€.

    Internationale verzending: reguliere verzending kost u 7€ en expresverzending kost u 15€.

  • Verzend je naar mijn land en hoe lang duurt het?
    Wij verzenden naar Europa en de rest van de wereld met Bpost, DPD of DHL. De aangegeven levertijd voor de verschillende regio's is als volgt:

    België : 1-2 werkdagen

    Europa : 3-4 werkdagen

    Noord- en Zuid-Amerika: 5-7 werkdagen

    Afrika : 6-10 werkdagen

    Azië : 6-10 werkdagen

    Australië en Nieuw-Zeeland: 15-20 werkdagen

    De levertijd is gebaseerd op de verwerkingstijd van Hush Puppies Belgium (1), de verzendservice (2), en wanneer Hush Puppies de betaling ontvangt (3). Het is mogelijk dat de hierboven aangegeven tijd kan variëren, afhankelijk van deze elementen.
  • Moet ik toestemming geven?

    Douane- en invoerrechten worden geheven zodra het pakket het land van bestemming bereikt. Deze kosten moeten door de ontvanger van het pakket worden betaald.

    Helaas hebben we geen controle over deze heffingen en kunnen we u niet vertellen wat de kosten zijn, aangezien het douanebeleid en de invoerrechten van land tot land sterk uiteenlopen. Het is misschien een goed idee om contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor de huidige kosten voordat u bestelt, zodat u niet verrast wordt door kosten die u niet verwachtte.

    De klant dient de volledige aansprakelijkheid op zich te nemen voor de pakketten die aan ons worden geretourneerd wegens onbetaalde douanekosten. Portokosten, kosten voor retourzendingen, douanekosten en behandelingskosten zullen allemaal worden afgetrokken van de eventueel verschuldigde restitutie.

    De inklaring, indien van toepassing (buiten de EU), wordt uitgevoerd door DHL / DPD / GLS voor de fysieke aankomst van de goederen.

  • Hoe kan ik mijn pakje volgen ?

    Zodra uw bestelling is ingepakt, sturen wij u een verzendingsbevestiging per e-mail met de leveringsinformatie. Onze leveringspartner zal u op de hoogte brengen (via e-mail of sms) om u te helpen uw bestelling te volgen. Afhankelijk van waar en wanneer je hebt besteld, kan het volgen van de informatie worden vertraagd.

  • Welke koeriersdiensten gebruikt u?

    We gebruiken Bpost om al onze Belgische bestellingen te versturen.

    Afhankelijk van waar u zich bevindt en het type verzendmethode dat u kiest, maken we gebruik van de nationale post, DPD of DHL.

    Wij behouden ons het recht voor om discretie te betrachten in omstandigheden waarin het zinvoller is om een alternatieve leveringsmethode te gebruiken.

  • Wat als ik niet thuis ben als het wordt afgeleverd?

    DPD/DHL/Bpost mailt u op de dag van de levering. Indien u niet beschikbaar bent om te tekenen voor het pakket kunt u, afhankelijk van uw locatie, kiezen uit een aantal opties, waaronder afhalen uit het depot, op een veilige plaats achterlaten, afleveren bij een buurman. Als zij proberen te bezorgen en u bent niet beschikbaar, laten ze een kaartje achter waarop staat hoe ze verder moeten gaan met de herlevering of de afhaling. Ze zullen meestal tot 3 keer opnieuw proberen te leveren voordat ze uw pakket naar ons terugsturen.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

    U ontvangt een verzendingsbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Deze e-mail zal ook uw tracking informatie bevatten.

  • Je hebt je pakje niet ontvangen

    Indien wij niet in staat zijn om uw pakket te leveren, zal het automatisch worden teruggestuurd naar Hush Puppies Belgium, volgens de door u gekozen leveringsoptie. We houden contact met u om een nieuwe levering te organiseren.

    U kunt ook altijd contact opnemen met ons supportteam via hello@hushpuppies.be als u nog vragen heeft.

  • Geeft u terug.

  • Retourbeleid
    Als u niet helemaal tevreden bent met de ontvangen goederen, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele, verkoopbare staat zijn.

    Eenmaal geretourneerd heeft u recht op een omruiling of een terugbetaling, waarbij de kosten van de originele portokosten en verpakking niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gedragen of gewassen lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.

    VRIJ BEZETTENDE BELGIË

    Wij bieden GRATIS retouren aan vanuit België. Neem contact op met onze klantenservice om verder te gaan met de retourzending.

    Zorg ervoor dat u een ingevuld retourformulier bij uw bestelling voegt. Zorg ervoor dat uw retourzending goed verpakt is en voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Pakketten die via Bpost naar ons worden teruggestuurd, kunnen tot 5 werkdagen duren, dus wees geduldig.

    Wereldwijd rendement

    Retouren van buiten België zijn op eigen kosten. Neem contact op met onze klantenservice als u vragen heeft.

    Zorg ervoor dat u een ingevuld retourformulier bij uw bestelling voegt. Zorg ervoor dat uw retourzending goed verpakt is en voldoet aan alle voorwaarden die onderaan deze pagina staan vermeld.

    Retourneert voorwaarden en richtlijnen

    - Alle geretourneerde artikelen moeten ongedragen, ongewassen, compleet met originele labels en/of verpakking zijn, indien van toepassing.

    - Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.

    - Alle items moeten in originele, herverkoopbare staat zijn.

    - Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.

    - Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor artikelen die tijdens de retourzending beschadigd of verloren zijn gegaan.

    - Als u een artikel van buiten België terugstuurt, markeer dan duidelijk de verpakking 'RETURNED GOODS', om eventuele douanekosten te vermijden.

    - Hush Puppies Belgium is NIET verantwoordelijk voor eventuele retourkosten op maat.

    - Zorg ervoor dat het retourformulier bij uw goederen is ingesloten, geen enkel formulier kan ertoe leiden dat uw retourzending niet wordt verwerkt.

    - Zie onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie over retourneren.

    Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u dat doen:

    - Ruilen voor een ander item (van min. dezelfde prijs);

    - Ontvang een voucher (geen eindlimiet, alleen te besteden op www.hushpuppiesbelgium.com).
  • Retourprocedure

    Verpak uw artikelen in de originele plastic zak & doos (we proberen afval tot een minimum te beperken). Een retourformulier is inbegrepen in uw pakket. Zo niet, neem dan contact op met ons Support team

    Om er zeker van te zijn dat het pakketje veilig bij ons aankomt, raden wij u aan om gebruik te maken van een vooraf betaald verzendingslabel dat in de originele verpakking zit. Bevestig het etiket op het retourpakket.

    De verantwoordelijkheid voor de retourzendingen ligt bij u tot het pakketje bij ons aankomt. Vergeet niet om een bewijs van frankering te vragen bij het afleveren van het pakket bij de bezorger (DPD, BPost of GLS).

    We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk over te gaan tot de terugbetaling. De terugbetaling wordt echter uitgesteld volgens de door u gebruikte betaalmethode.

  • Waar moet u uw pakje terugsturen ?

    Hush Puppies België

    Havenlaan 108-100

    1000 Brussel .

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

    Wij streven ernaar om retouren binnen 7-10 werkdagen na ontvangst te verwerken. Zolang de geretourneerde artikelen aan onze terugbetalingscriteria voldoen, ligt je terugbetaling 24-48 uur na de verwerking van je retourzending bij je, afhankelijk van de uitgever van je kaart.

  • Betalingen

  • Wij zorgen voor een veilig betalingssysteem

    Om de veiligheid van uw bankdata te garanderen, werken we samen met partners die we vertrouwen (Adyen of PayPal). Dit betekent dat uw kaartgegevens met een zeer hoog veiligheidsniveau worden verwerkt. Om de kaartaankopen bij ons zo veilig mogelijk te laten verlopen, wordt alle informatie gecodeerd verzonden met behulp van SSL (Secure Sockets Layer). Dit betekent dat de informatie via een beveiligde verbinding wordt doorgegeven en dat je kaartgegevens niet door externe partijen kunnen worden gelezen.

  • Welke valuta kunt u gebruiken

    Wij accepteren betalingen in de volgende valuta's, afhankelijk van de bestemming van de verzending:

    EUR

    $USD

    £GBP

    $AUD

    $CAD

    Voor sommige landen geven we een benaderende omrekening van deze valuta's naar lokale valuta's weer. Lokale valuta's zijn alleen voor weergavedoeleinden en worden berekend op basis van de wisselkoersen die dagelijks worden bijgewerkt.

    Let op: sommige banken kunnen u een internationale transactievergoeding in rekening brengen.

  • Welke betalingsmethode we accepteren

    U kunt een van de onderstaande kaarten gebruiken om uw bestelling te betalen:

    - Bancontact

    - Ideaal

    - Maestro

    - MasterCard

    - Visum

    - American Express

    - PayPal

    - Apple betalen

  • Productonderhoud

    Gebruik dit antwoordblok om enkele veelgestelde vragen te bespreken die u hebt ontdekt uit de interacties met uw klanten. U kunt de productdetails, de maatvoering, het verzendbeleid of alles wat u denkt dat het handelaren helpt om een geïnformeerde beslissing te nemen over uw product of collectie, bespreken. Dit gedeelte verschijnt bij alle producten.

  • We nemen de auto van je af, zorgen voor je schoenen...

    Het regelmatig schoonmaken van uw schoenen geeft ze een langere levensduur, dus vergeet niet om na het dragen van uw schoenen modder, stof en vuil af te vegen. Voor suède kunt u droog vuil verwijderen met een speciaal suède-rubber dat het oppervlak voorzichtig borstelt.

  • Hoe houdt u uw schoenen in goede conditie?

    Gebruik schoenspanners nadat je de schoenen hebt gedragen en wanneer je ze opbergt. Het helpt om hun vorm te behouden en ook om ze uit te drogen. Zorg ervoor dat de schoenspanners de juiste maat hebben en gebruik een schoenlepel bij het aantrekken van de schoenen, zodat de rug niet wordt verpletterd.

    Natte schoenen moeten langzaam worden gedroogd in een natuurlijke, warme omgeving. Vermijd warmte (geen haardrogers, ventilatoren of radiatoren) omdat het leer dan uitdroogt en verzwakt, wat kan leiden tot scheurtjes. Vul ze gewoon met krantenpapier om het vocht eruit te halen. Voordat de schoenen volledig gedroogd zijn, kunt u de schoenbomen instoppen om er zeker van te zijn dat ze weer in de juiste vorm komen. Vergeet niet om ze wat liefde te geven met schoenpoets of spray (afhankelijk van het soort leer of suède) als ze eenmaal droog zijn.

  • Hoe zit het met leren schoenen ?

    We hebben leren zolen op sommige van onze schoenen. Wees aardig voor ze en laat uw plaatselijke schoenmaker een rubberen zool toevoegen als u van plan bent ze te gebruiken als alledaagse schoenen in een koud, regenachtig of besneeuwd klimaat. Het is ook een goed idee om de hakken af en toe te controleren op slijtage en ze indien nodig te laten vervangen.

  • Maak uw schoenen waterdicht

    Nieuwe leren of suède schoenen moeten voor gebruik worden behandeld, zodat ze beter beschermd zijn tegen vuil en regenachtige dagen. Glad en glanzend leer moet worden geconditioneerd met een polijstmiddel, terwijl een waterafstotende spray de beste keuze is voor suède en dof leer.